Türkiye’nin Birleşmiş Milletler (BM) Daimi Temsilcisi Büyükelçi Ahmet Yıldız, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, İİT New York Grubu Dönem Başkanlığını devralmaktan onur duyduğunu belirtti. Kamerun’a teşekkürlerini ileten Yıldız, dönem başkanlığı süresince karşılarındaki zorlu sınamalarla mücadele ederken İslam coğrafyasının sesini yükselteceklerini, küresel adaletin tesis edilmesini önceleyeceklerini ve zulmün karşısında dimdik duracaklarını vurguladı. Yıldız, önemli görevleri boyunca…
Türkiye’nin Birleşmiş Milletler (BM) Daimi Temsilcisi Büyükelçi Ahmet Yıldız, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, İİT New York Grubu Dönem Başkanlığını devralmaktan onur duyduğunu belirtti. Kamerun’a teşekkürlerini ileten Yıldız, dönem başkanlığı süresince karşılarındaki zorlu sınamalarla mücadele ederken İslam coğrafyasının sesini yükselteceklerini, küresel adaletin tesis edilmesini önceleyeceklerini ve zulmün karşısında dimdik duracaklarını vurguladı. Yıldız, önemli görevleri boyunca tüm üye ülkelerle yapacakları işbirliğini büyük heyecanla beklediğini ifade etti.